كيارشكيارش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

چون از تو بگذرد ز جهان ميتوان گذشت

اينم دوست دارم به چندين زبان

1389/12/28 10:25
نویسنده : nima
275 بازدید
اشتراک گذاری

كيارش عزيزم به تمام زبانهاي زنده دنيا دوست داريم

ببين:

به زبان ايتاليايي : Ti Amo
به زبان يوناني : S'...ayapo philo Su
به زبان روسي : Ya vas liubli
به زبان پرتقالي : Amo - te
به زبان فارسي : Dooset Daram
به زبان آلماني : Ich liebe dich
به زبان اسپانيايي : Te quiero
به زبان سوئدي : Jag a Iskan dig
به زبان هندي : Mai tujhe pyaar kartha ho
به زبان فرانسه : Je t'aime
به زبان ارمني : Jiroum em kez
به زبان انگليسي : I Love You
به زبان ترکي : Seni seviyo rum
به زبان دانمارکي : Jeg elsker dig
به زبان چيني : Mi tuzya var ruem karata
به زبان سوئيسي : Cha'ha di ga''rn
به زبان برزيلي : Eu te arno
به زبان هلندي : Ik hou van jou
به زبان عربي : Ohebbak

ببين چقدر دوست داريم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آراد
29 اسفند 89 15:46
کیارش جان با اجازه من هم این مطلب رو تو وبلاگم زدم. آراد
عمه سارا
3 فروردین 90 23:02
به زبون بی زبونی می خوام بگم دوستت دارم!!!اگه گفتی چه طوری؟!!! اینطوری:



منم دوستتون دارم
مامان سرور
14 اردیبهشت 90 22:52
پسرم به نظر من گفتن دوستت دارم نیازی به هیچ زبانی نداره فقط کافی پسرت اینو درک کنه حالا چطور این به خودت برمیگرده .......و نگاهت به......



بازم موافقم
مرسی مادر خانم جان که سر زدید با نوشته هاتون من و کیارش و مامان فاطیمای کیارش رو خوشحال کردید
کیارش درخواست یک شعر کرده
لطفا توش ماشین هم باشه
البته بخاطر خودم میگم