كيارشكيارش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

چون از تو بگذرد ز جهان ميتوان گذشت

گفتگو کیارش و مادر سرور جان

1390/4/1 22:07
نویسنده : nima
252 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش عزیزم میگن مادر بزرگم

یعنی  بابا نیما رو ،من واست آوردم

حالا به مامان سرور بگو کیا قشنگم

مادر بزرگ یعنی چه گل؟ خوش آب و رنگم!

جواب کیارش به مادر سرور جان

مامان سرورِ خوبم،مادر مهربونم

من میدونم کی هستی

تو مامان بابایی

مامان مامانایی

اونکه همیشه با ماست

اونکه دوای درداست

اونکه خدا میدونه

عاشق ما بچه هاست

قدر تو رو میدونم

به پای تو میمونم

وقتی قوی تر بشم

خودم برات میخونم:

مادر بزرگی دارم      خیلی دوسش میدارم       توی خونه میمونه

واسم شعرا میخونه   قصه میگه فراون            چقدر قشنگ و آسون

قسم به جون بابام    قسم به جون مامام

تا وقتی زنده هستم    کنارتو نشستم       مراقبت میمونم

شعرات و من میخونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه سارا جون!
15 تیر 90 3:51
فدای تو و مامان بزرگ مهربونت عزیزم... خدا برا هم حفظتون کنه... یادت باشه تا وقتی عزیزات کنارتن قدرشونو بدونی. دوستت دارم
نکیسا
15 تیر 90 13:35
خدا برای هم حفظتون کنه
از طرف من کیارش کوچولوی خوشگل رو ببوسین


دانيال
18 تیر 90 12:45
سلام سايت قشنگي داريد از سايت دانيال هم ديدن كنيد مخصوصا" قسمت فرش كودك كوچولوتو مي بوسم باي
مامان ایلیا
6 مرداد 90 2:31
سلام.خیلی وقته وبلاگ کیارش عزیز را آپ نکردید.امیدوارم حال همگی خوب باشه و هیچ مشکلی نباشه.کیارش را ببوسید. به مامان سرور و مامان کیارش جان سلام گرم ما را برسونید.
ماماني سيد كوچولو
4 شهریور 90 10:44
چه بامزه ميكسش كردين


تشكر